Heerlijk boek, van eigen bodem!!

aeranijkamp 15 februari 2020
Wat keek ik uit naar dit boek. Ik had zoveel zin in het vervolg van ‘Kom naar huis’. Ik had dit boek eerst gelezen onder de vorige naam ‘Vecht voor jou’, die ik trouwens nog steeds in mijn kast heb staan.

Verder gaat verhaal van Luc en Hannah. Na het verdrietige einde van het vorige boek gaat het éindelijk verder. Het begin vond ik wel moeilijk om in te komen, maar dat lag grotendeels aan mezelf want ik wou Hannah en Luc samen zien en lezen! En toen ik daar eenmaal was....... zat ik heel erg in het verhaal en was ik zo aan het einde van het boek.

Ik heb 100% genoten van dit boek, misschien wel meer dan dat. Het voldoet aan mijn verwachtingen, het was zelfs nog beter. Emma Anna’s schrijft heerlijk, je voelt je echt bij de hoofdpersonages en welkom ook. Het boek is niet voorspelbaar, alle gebeurtenissen hebben me laten trillen, genieten, half huilen. Wat was dit een boek....

Ik raad jullie zeker aan om dit boek te lezen. Spanning, romantiek dit boek heeft elk ingrediënt om je alles lezer nieuwsgierig te houden en in het boek te houden. En voor dat je het weet is hij uit!!

Ik zie uit naar de volgende boeken van Emma Anna! Zelfs van eigen bodem.... zijn er goede boeken waar ik eerst niet in geloofde, maar nu wel!

Dus lees zeker ‘Blijf bij mij’, want het is het dubbel en dwars waard!

Meer recensies van aeranijkamp