Heerlijk boek.... erg van genoten

aeranijkamp 26 februari 2020
Emily Byron lijkt alles goed voor elkaar te hebben. Een huwelijk met haar Malcolm in vooruitzicht.... een fijne toekomst te hebben. Maar dan valt haar zo vastgelegde toekomst in duigen. Ineens vallen de doden om haar heen en wordt ze verplicht te trouwen.. Het lijkt een ongewild, naar leven te worden. Maar wat als je verliefd wordt op degene die je zo-niét wou?....

Ik heb enorm genoten van dit boek van de getalenteerde Emma Anna. Alweer. Van eigen bodem ook.... hoewel ik vaker vertaalde boeken lees. Het duurde even voordat ik in de wereld van Astoris zat. De spanning werd bewaard voor op het eind. En toen.... een rollercoaster van gebeurtenissen. Ik werd letterlijk en figuurlijk het boek in getrokken en zo meegesleept... ik kon niet stoppen met lezen!

Spanning, verdriet, liefde... je vindt het allemaal in dit boek. Alle ingrediënten om het perfect te maken. Ik raad dit boek zeker aan als je van een kostuumdrama, liefde, verdriet en spanning houdt en expliciete scènes niet vervelend vind :)

Bedankt voor het schrijven van al je fantastische boeken.

Meer recensies van aeranijkamp