kerstmis & vrienden

Alexs Books and Socks 11 december 2023
Wat een leuk boek met een kerst tintje. Dit verhaal draait om veel meer dan kerst. Dit gaat over vriendschap, levensfases, vreugde en verdriet, vrienden en familie, grote en kleine beslissingen, fouten maken en jong zijn.

Soms had ik het gevoel dat het allemaal nog net iets teveel op de achtergrond bleef. Misschien had ik het nog iets dieper willen hebben en bleef het net iets te luchtig of werd er te snel over een gebeurtenis gegaan. En dan had ik graag wat meer humor gehad omdat het ‘te’ luchtig was. Voor mij zat de balans dus niet echt perfect. Maar wat is perfect hè.

Wat niet wegneemt dat dit een leuk verhaal is met heel likeable personages en een fijne vibe. Ook de enorme herkenbaarheid van de situaties en de echtheid en dynamiek van deze vriendengroep is een meerwaarde. En dit boek is pure ontspanning en dat lijkt mij het belangrijkste, de auteur slaagde daar voor 100% in.

Meer recensies van Alexs Books and Socks