Wil jij de waarheid weten

Theemuts.anja.leest 05 augustus 2020

Wat is de waarheid? Daar probeert Charlotte voor zichzelf achter te komen. Maar dat blijkt nog niet zo makkelijk. Charlotte neemt je mee in haar tocht. Zijn er mensen die haar kunnen helpen om de waarheid te achter halen? Kan ze iedereen vertrouwen?

De personen die bij dit verhaal zijn betrokken zijn goed neer gezet (sommige leer je echt goed kennen). Zelf had ik een verbeelding gemaakt van een personage die helaas dan wat minder aanbod bleek te komen dan ik had verwacht. Ook werd er iets aangegeven waarvan ik had gehoopt dat het zou terug komen in het verhaal (had het zelf al een soort van invulling gegeven)
Het boek lees lekker makkelijk weg (redelijk korte hoofdstukken wat ik zelf wel erg prettig vind). Vanaf het eerst hoofdstuk heeft het boek je eigenlijk al te pakken. Je wordt steeds wel weer getriggerd (althans ik) om verder/door te lezen.

Ik geef dit boek 3 sterren omdat ik het verhaal wel spannend voor maar op een gegeven moment steeds hetzelfde gebeurde maar toch wilde ik wel graag weten wat de waarheid was. Ook vond ik het zelf jammer dat er uitspraak in het begin wordt gedaan niet echt meer terug komt in het verhaal. Maar wil jij de waarheid weten?

Meer recensies van Theemuts.anja.leest