Een nieuwe serie is geboren

Maak kennis met
Yorick> redacteur en eigenaar van Oldtambt nieuws. Heeft net een stuk gepubliceerd over het zonnepark.
Mark> mede-eigenaar van Oldambt nieuws. En redacteur.
Lisa> vriendin van Yorick. Ze werkt in de thuiszorg.
SolarMeadow> eigenaar van het zonnepark. Geeft financiële steun aan vele lokale sportverenigingen en andere bedrijven.
Samantha van het Hof> zij verdween 15 jaar geleden op 17-jarige leeftijd.
Daniël Huizinga> rechercheur die onderzoek gaat doen naar de verdwijning van Samantha
Camiel van Lindenhoeve> wethouder in de gemeente. Heeft er voor gezorgd dat het zonnepark er kwam
Natasja> Meder Samantha
Rodney> ex-vriendje van Samantha
Eduardo> vader van Rodney
Jos> Vader Samantha
Niall> Stiefvader Samantha

Bij Yorick (redacteur Oldambt Nieuws) thuis is een doos met inhoud afgeleverd (zonder adres gegevens). Maar waarom juist bij hem?
Edo neemt contact met Yorick op en wil met hem praten over het zonnepark.
De inhoud van de doos heeft te maken met Samantha van het Hof. Yorick wil hier meer van weten en zoekt contact met Daniël. Hij zoekt ook contact met de stiefvader van Samantha, een oude vriendin en Rodney (ex-vriendje van Samantha). Kunnen zij hem meer informatie geven?

Een steen door de ruit bij Yorick en Lisa thuis. Zou er iemand het op hun gemunt hebben? Zo ja? Waarom dan? Gevolgd door een dreig brief die bezorgd wordt op het adres van Oldambt Nieuws "stop met je onderzoeken".
Is de relatie van Yorick en Lisa tegen bestand?

Een nieuwe serie is geboren "De Oldambt onderzoeken". Een spannend boek wat ik soms lastig vond om weg te leggen. Na ieder hoofdstuk wilde ik doorlezen om te weten hoe het verder ging. Er gebeurd zo veel in dit eerst deel (ik kijk nu al uit naar de andere delen). Sander Blom heeft zichzelf weer overtroffen. Mooi om te lezen dat een oude bekende uit z’n eerste boek "Bezeten" ook hier weer een rol krijgt.
Ik zou hem je zeker aanraden als je een boek wilt lezen:
- die makkelijk weg leest
- korte hoofdstukken heeft
- waar de spanning wordt opgebouwd
- waar meerdere delen van komen

Meer recensies van Theemuts.anja.leest