Spanning ten top!

Anja Vercruysse 03 januari 2016
Ritueel is het derde, razend spannende deel in De noordzeemoorden reeks, met opnieuw Maud Mertens en Kyra Slagter in de hoofdrollen.
Wanneer in een tuin verschillende schedels gevonden worden moet Maud met haar team aan de slag om dit mysterie op te lossen. Ze loopt daarbij opnieuw Kyra tegen het lijf die nog steeds wanhopig op zoek is naar haar verdwenen zus Sarina. Haar verdwijning is trouwens de rode draad is in de ganse reeks. Zou één van de schedels van Sarina zijn? Of leeft ze nog? En zo ja, waar is ze dan?
2 verschillende verhaallijnen die op een spannende manier met elkaar verweven zijn.
Een razend spannend boek waar je als lezer in meegezogen wordt! Dit is trouwens ook het geval bij de vorige 2 delen uit de reeks! Helaas moeten we nog even wachten op deel 4, waarin hopelijk alle puzzelstukjes in elkaar vallen!

Meer recensies van Anja Vercruysse