Heeeel meeslepend!

ann s 19 december 2018
Toen ik de cover van dit boek zag, was ik al direct een beetje verkocht... na de achterflap gelezen te hebben, was ik helemaaal verkocht.
Lekker gesetteld op de bank, begon ik aan het boek. ( geen te dik boek, zo heb ik het het liefst ) vanaf de eerst pagina grijpt het boek je, je zit er van het begin middenin! De schrijfstijl is heel vlot en heel tof! Echt mijn ding!
Stephan is om op te eten en lynn is een meisje naar mijn hart . Het was dus aangenaam lezen om deze bij elkaar te zien komen!
De ontluikende sexualiteit van lynn is ook goed uitgewerkt en die ontwikkeld zich op korte tijd heel sterk, heel leuk om te lezen!
De ouders van lynn heb ik ook in mijn hart gesloten ( nu nog altijd ). Wanneer ik heel eventjes iets had van ... nu weet ik het ondertussen wel ... kwamen een heel andere draai in het verhaal, en dat was best even heftig! Jaren later wordt de draad van het verhaal weer opgepikt en wil je echt echt echt weten hoe het nu gaat lopen!
Ik heb dus echt mijn favoriete programma gemist om verder te kunnen lezen!!!
Conclusie: lees dit boek, je zult er geen spijt van hebben en heel wat fijn leesuurtjes maken! Het vervolg, een kortverhaal, ga ik zeker lezen. Ik Wil nog geen afscheid nemen van Stephan en Lynn!
Ik heb ook een ander boek van haar besteld omdat de schrijfstijl mij zo aansprak.

Meer recensies van ann s