Debuut ( en wat voor 1! ) de dansende debutante

ann s 08 maart 2022
Debuut ( en wat voor 1 ! ) : de dansende debutante

Ik mocht dit ebook lezen in ruil voor een recensie.

Een debuut van Lily Van Keeten

Als ik een recensie maak, baseer ik mij op het leesplezier en mijn gevoel.
Dus … hier gaan we
Op de eerste pagina een zin, waarvan ik dacht, nee, dit gaat hem niet worden…
Maar ik kan jullie al direct geruststellen, dit is de enige zin in heel het boek dat mij teleurstelde.
‘De takken waren zo zwaar beladen met bloemkronen dat ze over het pad hingen en een bedwelmend zoete geur verspreiden’
‘Het was knap dat Margaret ondanks haar onherkenbare gehak op de toetsen het lied loepzuiver tot een einde wist te brengen. Terwijl hun moeder applaudisseerde, keek hun vader Met opgetrokken wenkbrauwen, alsof hij wilde vragen : war was dat in godsnaam?’
‘Was haar vader al zolang grijs? Tot Emily’s schrik zag ze dat er tranen over zijn wangen rolden.’
‘Zeg mij na: Philip Grant is een onbetekenend insect. Een mestkever.’
‘Die hand over dat bovenbeen, ze kon er haar blik niet van losrukken’
‘Wilt u elke piano die ik voor u koop helemaal stukvallen?’

Natuurlijk begrijpt u dat ik het boek in 1 dag heb uitgelezen!
Ik ben heel bekend met Laura Frantz, Karen Witemeyer, Sarah E Ladd enz. Ook met De Bridgertons, en geloof mij, dit komt heel erg in de buurt van dit hoge niveau!
Schrijfstijl is heel vloeiend, het verhaal is erg leuk , je blijft gewoon lezen.
Echt, koop dit boek, u zal niet teleurgesteld zijn!
Gelukkig komt deel 2 en 3 van deze serie vandaag uit en kan ik ze nu al lezen.
Deze schrijfster komt op mijn favorietenlijst.
Normaal zou ik dit boek 4 sterren geven, maar voor het leesplezier en zeer goede soepele schrijfstijl geef ik het 5 sterren, ik ga immers ook deel 2 en 3 lezen.
Aan allen, veel leesplezier!
Toppertje, echt!

Meer recensies van ann s