Een heel treffend geschreven boek waar jeover gaat nadenken .

Anniette Kerver 08 september 2019
Met het lezen van het boek Hink-Stap - Tweesprong wordt je meegenomen naar de dagelijkse leven van Phillippa, Karlijn en Anne .ze hebben allemaal hun portie levenservaring wat op verhelderende schrijfstijl wordt beschreven. Pip gaat werken en oppassen op Yfke wat het Downsyndroom heeft net als het meisje op de cover. Hun levens komen samen en de mannen in hun leven ook bij de repetities bij voorbereidingen voor concert op treden. Is het Karlijn. Phillipa of. Anne die voor de keuze of alle drie .
Ik vind het boek beeldend, verhelderend en op een prettig manier. Dus zoek je een mooi boek dan is dit een echte aanrader..
Ik vind het ook fijn dat ik de kans kreeg om via #Selfpub-Cafe deze te morgen lezen. Ik kijk ook uit naar het 2 feel van# Monique van Goozen uit.

Meer recensies van Anniette Kerver