Geweldig realistisch verhaal!

Anouk 18 augustus 2023
Een vrouwen voetbalteam gaat een weekendje weg met elkaar. Tijdens dit weekend wordt er een geheim blootgelegd, waardoor deze tien vrouwen hun leven anders gaan bekijken. In dit boek volgen we Nanda, Janneke, Miranda, Liberra, Tooske en Denise. Allemaal verschillend en allemaal hun eigen problemen. Zo gaat het boek over liefde vinden, het maken van keuzes, vriendschap en onverwachte gebeurtenissen. De groep vrouwen wordt dan ook steeds meer een vriendinnen groep en geven elkaar advies en hulp. Een verhaal dat gaat over het maken van keuzes en hoe keuzes soms voor ons worden gemaakt.

Wat een realistisch verhaal! Ik denk dat veel mensen zichzelf in 1 van de vrouwen kan zien. Het verhaal gaat over verschillende vrouwen die een plotselinge gebeurtenis ervaren (negatief en positief). Het is een mooi verhaal over vriendschap, liefde en staan voor verschillende keuzes. Het boek is erg fijn geschreven en ik vloog er doorheen, ik ging oprecht meeleven met de vrouwen en ik wilde steeds meer van hen blijven lezen. Je leest het steeds uit een ander perspectief, maar de verhalen lopen duidelijk in elkaar over. Zo lees je de gedachtes van verschillende vrouwen tijdens een bepaalde gebeurtenis, dat vond ik erg leuk! Een top boek!

Meer recensies van Anouk