Gelijk uitgelezen

Anouk 05 februari 2020
Het spannende boek Gruwelijk spel van Mirjam Hildabrand heb ik in 1 keer uitgelezen. Het verhaal pakte mij gelijk en blijft dit ook doen tot het eind. Ik had zelfs mijn halte gemist in de metro... Het was niet voorspelbaar en had dus een ander einde dan ik had gedacht. Het was makkelijk te lezen.

Daantje gaat de ultieme dare challenge aan, 24 uur in een doodskist waarbij zij en haar team griezelige opdrachten moet doen. Maar er gebeuren wel hele rare dingen, hoort dit wel bij het spel? Als Daantje weer in de kist ligt, denkt ze aan hoe dood gaan zal zijn dit komt door het terminale moeder. Opeens krijgt ze een bericht met een wel heel apart filmpje waar haar beste vriendin Nora opstaat?! Is Nora oké?! Hoort dit wel echt bij het spel?

Meer recensies van Anouk