prachtig

Ansb 05 september 2023
Ik vond het een mooi boek, speelt in verschillende tijdzones die goed aangegeven worden, Vanuit verschillende perspectieven. Er wordt ook geschreven vanuit een boom (...) even wennen maar gaf echt iets speciaals aan het boek. Speelt op Cyprus, wat wist ik weinig van de - vrij recente- geschiedenis daar. Er komen veel thema's voorbij, liefde, gemis, oorlog, culturen, de natuur. Boek deed me denken aan het boek Zangvogels van Christy Lefteri (speelt ook op Cyprus) Ik heb van het boek genoten, ga een volgend boek van deze schrijver lezen. Het leest gemakkelijk en heeft toch diepgang vanwege de onderwerpen. De informatie over de natuur die tussen de verhalen door verweven werd boeide me

Meer recensies van Ansb