In 1 woord Fantastisch!

Antionnete123 02 februari 2022
Ook dit prachtige boek -alleen al qua vormgeving en illustraties- kwam op mijn pad via de boekenclub en social media.

Wat ik een enorme toevoeging van dit boek vind -in vergelijking met de jongen, de mol, de vos en het paard- is dat dit wel een verhaallijn heeft.

Eén keer lezen is onvoldoende, iedere keer dat ik het lees haal ik er andere dingen uit.

De levensmissie die kleine monnik krijgt van zijn oude leermeester is prachtig beschreven en gemakkelijk te lezen.

De levenslessen die hij verteld krijgt door de dieren en elementen van de natuur zijn mooi, leerzaam en geven stof tot nadenken.

De metaforen zijn bijzonder mooi en vooral de laatste pagina beschrijft ontzettend mooi de liefde tussen oude en kleine monnik.

De laatste les die oude monnik meegeeft aan kleine monnik deed mij een traantje weg pinken en wil ik jullie in deze recensie niet onthouden.

“Luister naar de stem in je hart, dat is de plek waar wij elkaar ontmoeten.” Schitterend.

Een absolute aanrader, een must have voor in de boekenkast óf vanwege de prachtige uitvoering op tafel om af en toe in te bladeren.

Meer recensies van Antionnete123