Jammer

Astrid 27 augustus 2021
Het vorige boek van Vollinga vond ik geweldig leuk waardoor ik erg blij was toen deze verscheen . Zelfs met mijn favoriete muziek, country! En als rasechte, maar zeker geen dweperige, Elvis fan, blij met o. a. het bezoek aan Graceland.
Helaas was de blijdschap vlug weg.

Het verhaal begint best goed, maar blijft oppervlakkig. De drie dames ken ik aan het einde van het boek nog steeds niet echt .

De passage over Elvis vond ik op zijn zachts gezegd stuitend.
"omdat hij een doorgesnoven, dikke, ongezonde, verlepte en verslaafde zanger was, die geen noot meer kon zingen aan het eind van zijn leven"

Hiermee bewijs je dat je de vele geruchten en roddels die veelvuldig verspreidt worden klakkeloos overneemt en geen echte interesse hebt getoond in de achtergrond van zijn leven(-swijze) .

Desondanks wel drie sterren voor de prettige schrijfstijl die Vollinga zo goed beheerst.

Meer recensies van Astrid