Lachen in hotel Happiness met dieper thema

beachhouseboeken 03 maart 2024
Lana komt erachter dat haar vriend Julien is vreemd gegaan. Ze heeft in die hele korte tijd een baan geregeld met inwoning bij Hotel Happiness in Amsterdam. En ze vertrekt zonder iets te zeggen. In de trein maakt ze kennis met Lenie uit de Jordaan, echt een vriendin voor het leven. De twee dames hebben nog onverwachte gelijkenissen. In het hotel verblijft de aantrekkelijke Omar. En Lana en Omar hebben intieme momenten in Hotel Happiness. Een happy end, toch?

Dit is het tweede boek in korte tijd dat ik direct het verhaal werd ingezogen. Ik kon het niet meer weg leggen en las dit dan ook in twee avonden uit. Gelukkig is deel twee al uit en kan ik direct verder!

Lana en Julien hebben een traumatische gebeurtenis doorgemaakt en daarvan zijn ze allebei herstellende. Helaas drijven ze uit elkaar. En je kan Julien wel wurgen voor zijn overspel. Zo erg leef je met Lana mee. Maar je merkt gaandeweg het verhaal dat ook Julien een zware tijd door maakt.

Hotel Happiness gaat dan ook over trouw, vertrouwen, wilskracht en doorzettingsvermogen. In een relatie, in anderen maar ook in jezelf. Ook om kracht te vinden om door te gaan.
Deze afbeelding heeft een leeg alt-attribuut; de bestandsnaam is 1000025370-1024x1024.jpg

En onverwacht is Hotel Happiness misschien wel juist wat Lana nodig had om verder te gaan. De sfeer in het hotel is vrolijk, kleurrijk en enorm gastvrij. Niet alleen krijgen de gasten een warm welkom maar ook Lana wordt met open armen verwelkomt door het personeel van Hotel Happiness.

Eigenlijk verdient iedereen een Hotel Happiness op zijn tijd! Om lekker vertroeteld te worden, om de lekkere drankjes aan de bar, een fantastisch gek feestje of om een stralende ‘goedemorgen’ begroeting!

Meer recensies van beachhouseboeken