Scandinavische thriller

bianca couwenberg 30 december 2022
Ik mocht dit vooruirleesexemplaar lezen voor @amboanthos en @literairethrillers. Heel erg bedankt hiervoor.
De middernachtsmeisjes is het derde deel van de Nathalie Svenson serie.

Nathalie Svenson, chef-arts psychiatrie in het ziekenhuis van Upsella en voornaamste expert van Scandinavië op het gebied van psychopatrie en lid van de daderprofiel groep , de dpg, wordt opgeroepen om een daderprofiel te maken om de moordenaar van een vermoorde student die is gevonden in 1 van de collegezalen. Natalie wordt in deze zaak bijgestaan door hoofdinspecteur Johan Axberg, teamleider opsporing bij de politie van Sundsvall.
Ondanks dat dit het derde deel van de serie is, en ik de eerste 2 delen nog niet gelezen heb is de verhaallijn goed te volgen.
Jonas Mostrom heeft een fijne, vlotte schrijfstijl wat prettig leest. Wat ook erg fijn is dat het korte hoofdstukken heeft. Wellicht dat ik de eerdere delen binnenkort ook maar eens ga lezen

Meer recensies van bianca couwenberg