Geen spanning

Bianca1990 12 november 2023
Toen ik de achterflap van dit boek las, dacht ik echt dit zal een zeer spannend boek worden. Maar het boek heeft me zeer teleurgesteld. Er zat meteen al een vrouwelijke naam in waarvan je wist, dit zal een slachtoffer worden. Op zich niet erg. Maar had gehoopt dat we meer gingen te weten komen hoe de slachtoffers gevangen gingen worden. Hoe ze moesten afzien. Een soort van 2 delen die je kunt volgen. Vanuit zicht speurders en zicht ontvoerders. Hier in dit boek zien we enkel de kant van de speurders. Veel personages, die wel nodig zijn om het verhaal te maken. Maar in het verhaal zelf lijkt het soms onnodig dat er zoveel personages zijn. Het is dan ook op het laatst dat het allemaal duidelijk wordt. Had liever meer gelezen over de ontvoeringen zelf.

Meer recensies van Bianca1990