Zinderend debuut!

BiancaMA 26 april 2020
De achterkant van het boek, maar ook de cover nodigde mij al uit om het boek te kopen naar aanleiding van een bericht op de Hebban thrillerpagina op Facebook van Eugeen van Aerschot.

Ik ben begonnen in het boek en heb het in 2 rukken uitgelezen, maar had moeite om het boek weg te leggen om te gaan slapen. Het boek/verhaal is een page-turner, je wilt gewoon weten hoe het verder gaat, wat Karen ontdekt, beleefd en overkomt.

Het thema reïncarnatie kom je niet vaak tegen in een thriller, maar door wat Karen ontdekt tijdens haar hypnose, ben je net als zij heel nieuwsgierig naar het verdere verloop. De spanning blijft ook goed opgebouwd en neemt geregeld een verrassende wending.

De schrijver heeft een prettige schrijfstijl, ondanks af en toe de Belgische ondertoon van zijn roots, maar dat doet niets af van het verhaal en het boek zelf, het hoort er bij!

Wat ik juist heel frappant vind is dat het verhaal zich in de huidige periode afspeelt, het start op 7 april 2020 en eindigt sinderend in de nacht van maandag 27 april op dinsdag 28 april 2020.

Meer recensies van BiancaMA