Leuk verhaal

boekenbeschrijfster 09 september 2020
Lisa en Jimmy zijn weer terug! De beste vrienden hebben al heel wat avonturen beleefd. In ‘Dat wil ik later ook!’ ontdekken ze meer over beroepen. Hoe is het bijvoorbeeld om politieagent te zijn? En wat doet een brandweerman allemaal tijdens zijn werk? Vivian den Hollander geeft op deze en andere vragen op een speelse manier antwoord.

‘Dat wil ik later ook!’ bestaat uit een aantal hoofdstukken. De hoofdstukken hebben een prima lengte om zelf te lezen of om per keer voorgelezen te worden voor het slapengaan. Ze vormen telkens een soort afgerond geheel binnen het hele verhaal. Handig gedaan!

Op elke pagina vind je een leuke illustratie die bij het verhaal past. Deze zijn gemaakt door Dagmar Stam. Als je al meer boeken van Den Hollander hebt gelezen, dan herken je de tekenlijst van de illustrator steeds beter. Lisa en Jimmy zijn bijvoorbeeld te herkennen, maar dat geldt ook voor het zachte kleurgebruik en de fijne lijntjes. Aanrader om in de boekenkast van je kind te hebben staan!

Meer recensies van boekenbeschrijfster