Tim

Boekenfan Tim 16 februari 2022

'Silo' is een si-fi-verhaal dat zich afspeelt in de toekomst op aarde.  - spoiler verwijderd door de Hebbanredactie - Nu, de problemen beginnen wanneer sherrif holston op schoonmaak word gestuurd. Dit houdt in dat ze naar buiten worden gezonden in expres slecht gemaakte pakken, om de camera's op de comminicatiekoepel schoon te maken. Die voeden het muurscherm in de kantine met walgelijke beelden van buiten, zodat ze niet vrijwillig op schoonmaak gaan. 'Schoonmaken' is dan ook een straf als je daarbeneden iets doet dat verboden is. Heb ik al verteld dat de maatschappij daar streng gereguleerd is en dat de silo's zich honderden meters diep boren? Nu, als vervanger voor de sherrif wordt Julliette Nichols aangewezen, een vrouw uit de mechanicasector die weinig kent van de wet. - spoiler verwijderd door de Hebbanredactie - Ik persoonlijk vind het een goed boek, omdat ik van si-fi-verhalen houd. Als jij daar ook van houdt, is dit boek en de rest van de trilogie echt iets voor jou.

Meer recensies van Boekenfan Tim