Het leven achter de schermen bij de apotheek

Boekenliefdes 16 december 2021
Altijd al eens willen weten hoe het er achter de schermen bij de apotheek aan toe gaat? In dit boek kom je er achter.

In dit boek lees je over het leven van Ellen, hoe zij apothekersassistente werd en wat ze heeft meegemaakt in de apotheek.
Je leest het als een levensloop met tussendoor alle dingen die je meemaakt in een apotheek.
Ik heb er van genoten, het boek las vlot weg en was niet ingewikkeld.

Toen ik de achterflap las dacht ik dat het boek vooral verhalen vertelde van wat zich in de aporheek afspeelt. Maar wat ik leuk en verrassend vond, was dat het boek ook veel over het leven van Ellen liet zien.
Je leest over haar eerste stagedag, opleiding en de leuke en minder leuke dingen die ze meemaakt.
De korte verhalen van andere apothekers en apothekersassistente waren ook echt een leuke toevoeging!

Het boek is een aanrader om te lezen, iedereen komt weleens in de apotheek en het is leuk om te weten wat zich achter de schermen afspeelt. De volgende keer bekijk ik het met andere ogen als ik er kom. Vooral met veel respect, er wordt keihard gewerkt met een hoge verantwoordelijkheid!

Meer recensies van Boekenliefdes