Top verhaal

booklover 24 november 2020

Het eerste dat ik dacht na het lezen van de proloog, dat ik precies naar de Netflix reeks " Orange is the new black" aan het kijken was.

Het gaat over 3 vrouwen die overgeplaatst worden naar een andere gevangenis. Cara, beter bekend als de " slachter" Stephanie en Moyley"de Niagara"

De gevangenis is volledig afgesloten van de buitenwereld. De dagen worden afgebeeld via schermen ( zonnig weer,regen, wolken) het is een nieuw concept omdat men de huidige gevangenissen wilt veranderen. Ze kijken letterlijk elke zaterdag naar de zelfde afgezaagde film, voor de meeste geen pretje als je er al jaren zit.

Cara zit in de gevangenis omdat ze word beschuldigd van moord op 2 jonge kinderen tijdens het babysitten.
Maar Cara ontkent in alle talen dat ze er iets mee te maken heeft.

Op een nacht wordt haar celgenoot dood geschoten. Nu verdenkt men dat Cara er iets mee te maken heeft. Ze wordt in isolement gestoken voor een aantal dagen

Na een aantal dagen moet ze even in haar oude cel verblijven omdat de overplaatsing langer duurt dan verwacht, ondertussen wordt ze uitgescholden en bedreigd door haar medegevangenen.

Ondertussen blijft ze opzoek gaan naar de moordenaar "geen-gezicht".

Naarmate het verhaal vordert weet je wat met de mede celgenoot Stephanie is gebeurd

Het is een verhaal dat je wilt lezen tot het eindeVoor thriller and more en uitgeverij LS Amsterdam mocht ik het boek " op slot" van Chris McGeorge lezen.

Maar Cara ontkent in alle talen dat ze er iets mee te maken heeft.

Ondertussen blijft ze opzoek gaan naar de moordenaar "geen-gezicht".

Het is een verhaal dat je wilt lezen tot het einde

Meer recensies van booklover