Precies echt gebeurd

booklover 06 december 2020
Ik mocht van t&m alsook van Sterre Carron haar nieuwe boek lezen

Het verhaal speelt zoals altijd in het Mechelse af. Het verhaal gaat over verschillende onrustende verdwijningen. Je leert veel verschillende toffe mensen kennen alsook onze Rani Diaz.

Het verhaal speelt af in Mechelse school. Een meisje die door één of andere reden ineens door de raam springt en de val niet overleefd.

De hele school staat in rep en roer. Rani weet wat ze moet doen. Romy beschermen. Leerkracht demi heeft alles zien gebeuren

Later op de dag wordt er tehuize Demi. Krijgt demi ook problemen met haar man Richard, Richard gaat vies weg en komt ineens nooit meer terug. Nu zit Rani opgescheept met 2 verdachte verdwijning/zelfmoord.
Het verhaal lees je in 1 dag volledig uit. Arcanum pas echt bij het verhaal, pas halverwege weet je waarom ze deze naam heeft gekozen

Top sterre, doe zo verder en hop naar boek 16,17,18,...

Meer recensies van booklover