Infinitum

Infinitum

Rank 795 Gelezen 269 Aan het lezen 7 Wil ik lezen 199 Favoriet 13 Recensies 11
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Spots 1   Topics 0
Op een nacht vindt Tess Van Ost op het zitje van de schommel in de tuin een gevleugelde zandloper. Tess schrikt want zij weet wat dit betekent…

Er is iets vreemds aan de hand met Quinn, Tess’ oudste dochter. Het gedrag van het jonge meisje is de laatste tijd erg veranderd. Ze verwaarloost steeds meer haar schoolwerk en ziet er ongelukkig uit. Nog voor de mensen in haar omgeving goed en wel in de gaten hebben wat er aan het gebeuren is, verdwijnt Quinn spoorloos.

Wanneer het team van Rani Diaz wordt ingeschakeld om de ware toedracht rond de mysterieuze verdwijning van Quinn te achterhalen, botsen de speurders op een muur van stilzwijgen. Het lijkt wel alsof iedereen in het gezin geheimen heeft. Wanneer Tess’ andere kinderen gevaar lopen, weet Rani dat ze door onzichtbare krachten wordt tegengewerkt. Zal ze de ware toedracht achterhalen of blijft ze als een spin vasthangen in het uitzichtloze web van geheimzinnigheden?

In de Rani Diaz-reeks van Sterre Carron verschenen eerder de veelgelezen thrillers Mara, Tirtha, Matsya, Trifla, Indigo, Indra, Gotcha!, Carta, Puta, Preta, Pitta, Amla en Satya. Van deze boeken werden vele duizenden exemplaren verkocht. Sterre Carron behoort daarmee tot de meestgelezen thrillerschrijfsters uit ons taalgebied.

Spannende boeken algemeen
Rani Diaz (14)