Tot nooit meer

Rank 84 Gelezen 103 Aan het lezen 14 Wil ik lezen 202 Favoriet 6 Recensies 10
Thrillers & Spanning Spots 2   Topics 0
Wanneer Zaira het geluid van brekend glas hoort, spat haar luxeleven uiteen. De ontdekking van een gevaarlijk geheim dwingt haar te vluchten.
Rani Diaz, hoofdinspecteur moordzaken, krijgt een onrustwekkende oproep. Aan de rand van een bos wordt een zwaar verminkt slachtoffer gevonden. De case is maar net geopend of er volgt nóg een moordpartij.
Rani probeert angstvallig alle ballen uit haar persoonlijke en professionele leven in de lucht te houden, maar kan niet verhinderen dat een tsunami aan misdaden haar team overspoelt. Stapsgewijs komt de vijand heel dichtbij. Té dichtbij.
Wie is in godsnaam te vertrouwen en wie speelt er een gevaarlijk spel?

Tot nooit meer is een meesterlijk spannend boek van een van onze meest gelezen leading ladies of crime. Dat heeft alles te maken met de wendingen in de onvoorspelbare plot. Rani Diaz combineert de baan van hoofdinspecteur met een druk en chaotisch privéleven. Als lezer ben je volop betrokken bij haar pogingen om de puzzel te leggen en de misdaden op te lossen. Aan Rani en de lezer om het aantal verdachten te reduceren en de schuldigen aan te wijzen.

Spannende boeken algemeen
Witsand Uitgevers