Zonder genade

Esmée, een achtendertigjarige rechter, heeft alles om gelukkig te zijn: een mooi huis, een ambitieuze man, een zoontje van wie ze zielsveel houdt en leuke vrienden. Op een dag krijgt ze een geheimzinnige boodschap, waardoor ze weet dat het verleden haar heeft ingehaald en zij in gevaar is.
Terwijl de jonge Jill als oppas aan het werk is, wordt zij opgeschrikt door een schaduw op de muur. Een paar seconden later hoort ze een schot. Als ze in paniek naar buiten kijkt, ziet ze een lichaam liggen.
Hoofdinspecteur Rani Diaz en haar team worden met deze mysterieuze zaak belast. Het slachtoffer is Lee Eelen, Jills ex-vriendje. Op het hele domein zijn geen vreemde sporen te vinden. Wie vermoordde de jonge student en wat is het motief van de dader? Wie liegt en wie vertelt de waarheid? Uit het onderzoek blijkt dat het slechts een kwestie van tijd is voor de moordenaar opnieuw zal toeslaan...
In de Rani Diaz-reeks van Sterre Carron verschenen eerder de veelgelezen thrillers Mara, Tirtha, Matsya, Trifla, Indigo, Indra, Gotcha!, Carta, Puta, Preta, Pitta, Amla, Satya, Infinitum, Arcanum,
Tot nooit meer, Verdwaalde ziel en Vals ritueel. Van deze boeken werden vele duizenden exemplaren verkocht. Sterre Carron behoort daarmee tot de meest gelezen thrillerschrijfsters uit ons
taalgebied.

Recensies (27)

Meer recensies

Is Zonder genade het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Zonder genade