Gelezen voor
“In de boekenkast “

Tien regels als je jarig bent

Dit humoristisch prentenboek is een ontzettend grappig boek voor iedereen die jarig is of bijna jarig is.

Het zijn de 10 regels die je zeker moet volgen om een super leuke verjaardag te beleven.

De teksten zijn opgesteld zodat jong en oud ze begrijpen. De illustraties zijn dieren die een feestje voorbereiden en kan je vergelijken met tekeningen in een stripverhaal. Dit alles is verweven tot een prachtig prenten- en/of voorleesboek.

Persoonlijk is het één van mijn favoriete prentenboeken. Het was als liefde op het eerste gezicht.

Vooraan kan je ook nog 3 grappige verjaardagskaartjes vinden in dezelfde humoristische stijl.

Tien regels als je jarig bent, is een stevig boek met glanzende, dikke bladzijden die je leuke ideeën geeft om een feestje te bouwen.

Als je nog niet kan lezen, kan je veel plezier beleven aan de prachtige en kleurrijke tekeningen.

Als je alle regeltjes gevolgd hebt, zal iedereen super enthousiast zijn en heel moe maar voldaan naar huis terugkerende nog lang navertellen hoe tof jouw feestje was.

welverdiende 5*

Reacties op: Mijn favoriete prentenboek