Geluk

Carmen 14 mei 2020
Ik vondt dit boek prettig om te lezen. Hij legt ook alles goed uit in het boek, probeert het goed te doen.
Hij neemt bepaalde onderwerpen door. Zijn zoon komt er vaak voor in terug, dit is ook een van de grootste reden waarom hij begonnen is om dit boek te gaan schrijven.

Ik vondt het leuk dat hij je laat nadenken, pak een pen en papier en je moet dan bepaalde dingen opschrijven (hoeft niet natuurlijk) maar je kunt daardoor al wel zien wat jouw bepaalde geluk momenten zijn geweest!

Hij schrijft lekker luchtig en de hoofdstukken zijn niet zo heel erg groot, je leest er lekker doorheen.

Dit boek heeft mij zeker geholpen, niet dat ik ongelukkig ben geweest, maar ik had even een duwtje in de goeie richting nodig en mezelf te hervinden.

Meer recensies van Carmen