Oordeel...

Carmen 14 mei 2020
Ik vondt dit deel nogal tegen vallen. Toen ik het 1 na laatste deel had gelezen kon ik niet wachten tot dit deel uit zou komen. Maar nu denk ik waar heb ik zo op zitten wachten... Ik vondt het verhaal niet echt boeiend en ik had ook niet het idee dat het verhaal mij mee sleepte en dat ik het zo snel mogelijk uit moest lezen omdat ik wil weten hoe het afloopt. Als een boek dit niet bij mij doet is het voor mij een blunder. Maar ik heb het wel uitgelezen omdat ik altijd wel nieuwschierig ben hoe het afloopt.

1 ding deed mij wel iets hoe Sebastian zijn best doet om zijn relatie met Vanja goed te krijgen.

Ik ben wel erg benieuwd naar het volgende deel, hoe de nieuwe zaak zal aflopen. daar ben ik wel erg nieuwschierig naar!

Meer recensies van Carmen