Kerst in Parijs

ChantalH 13 december 2023 Hebban Team
Allereerst wil ik even zeggen dat ik deel 1 in deze serie niet heb gelezen. Maar deel 2 is prima los te lezen. Het verhaal speelt zich voornamelijk af in Parijs tegen de kerst. Sofia heeft het druk in haar patisserie en met hulp van Mimoun lukt het allemaal wel. Maar of haar vriend Jean-Luc hier zo blij van wordt? Lizzy komt verdrietig terug in Parijs, nadat ze gedumpt is door Juan Carlos. Zij vindt een slaapplaats bij Cloe en Guillaume op de bank. Maar is dit wel verstandig? Alles lijkt op rolletjes te lopen totdat het helemaal in het honderd loopt.

De vriendinnen zijn allemaal dertigers, maar ze gedragen zich als tieners. Het meest heb ik me geërgerd aan Lizzy. Ze komt over als een verwend nest en veroorzaakt alleen maar problemen. Ze houdt totaal geen rekening met anderen en denkt alleen maar aan zichzelf. Cloe en Sofia hebben ook hun hebbelijkheden. Dit is echt te veel van het goede. Ik was blij dat Sam en Céleste de balans weer een beetje in evenwicht bracht. De sfeer van Parijs tijdens kerst was echt heerlijk om te lezen en ook alle heerlijke baksels nodigen uit om zelf ook te gaan snoepen. Dit boek is een prima Feelgood. Ik heb me alleen te veel geërgerd aan de dames om het echt te kunnen waarderen.

Meer recensies van ChantalH