Het gevecht

chrisje40 30 juni 2020
Veel fantasy verhalen heb ik niet gelezen maar deze stond me wel aan.
We leren Jade Bennet kennen die 5 jaar geleden vanuit Amsterdam vertrok naar Aladin city in Amerika samen met haar ouders.
Als er dan een aanslag op school gepleegd wordt krijgt Jade een nieuwe indentiteit en gaat naar een school in Silverleaf.
Ondertussen doet de politie zijn best om de man te vinden die de aanslag gepleegd heeft en het op Jade voorzien had.
Jade vind steeds meer naar haar zin op de school in Silverleaf en krijgt er zelfs vrienden.
tot dat...…….
Het boek leest lekker weg en blijft je zeker in het begin trikkeren om verder te lezen.
Aangekomen in het Fantasy gedeelte merkte ik dat ik mijn intresse begon te verliezen en zeker niet vanwege een slecht verhaal maar omdat Fantasy mij persoonlijk niet zo trekt.
Wel denk ik dat het voor een Fantasylezer zeker de moeite waard is.

Meer recensies van chrisje40