Mooi

chrisje40 12 mei 2021
Ik mocht van Miranda Vos-Damen het zesde en laatste deel lezen uit de liefde kent geen kleur serie.
De titel van het boek is Japanse Bloesem.
Dank je wel Miranda dat ik de serie mocht lezen.

Inhoud van het boek:
‘Japanse bloesem’ is het zesde en tevens laatste deel in de serie ‘Liefde heeft geen kleur’. Amanda en Gina moeten met Kenzo mee vluchten naar zijn familie in Japan. Waar hij met zijn broers nieuwe plannen moet maken. Mitchell verlaat huis en haard en gaat naar Japan om Amanda te bevrijden van de vreselijke familie. Hij verblijft in een hotel midden in een drukke stad van Japan. Het theehuis onder de Japanse bloesembomen wordt hun geheime ontmoetingsplek. Op het juiste moment zullen ze moeten vluchten naar een andere plek in de wereld, maar waar?

Mijn Mening:
De omslag van het boek pas prima bij de andere delen en ook dit deel heeft een kleur die bij het verhaal past.

Het lettertype van het boek is weer superfijn om te lezen en deed ik dit ook met veel plezier.
De dikte van het boek is prima en zeer fijn vast te houden.
Het totale verhaal is verdeeld in maanden die bestaan uit hoofdstukken worden net als voorgaande delen verteld door Mitchell en Amanda.
Ze zijn precies goed van grote en duidelijk te volgen.
Wat ikzelf erg leuk vond was dat Kenzo de proloog vertelde.

Ik heb heel erg toegeleefd naar dit deel van de serie om te ondervinden of liefde echt geen kleur heeft.
Het verhaal leest weer heerlijk weg en ik kon het boek niet wegleggen.
Ik geef ook dit deel weer 5 sterren.

Meer recensies van chrisje40