Schaduw over de zon

chrisje40 20 april 2021
Ik mocht van Miranda Vos-Damen het vierde deel uit de Liefde kent geen kleur serie lezen met de titel: De schaduw in de zon.

Het liefdeskoppel gaat op een andere plek opnieuw beginnen nu ze gevlucht zijn voor Kenzo.
Het oog valt op een strandhuis aan het strand waar Mitchell Amanda ten huwelijk vroeg.
Mitchell gaan beginnen bij een garage in de buurt en gaat auto’s pimpen.
Amanda blijf in eerste idee thuis, tot er een briefje op de mat ligt schoonmaakster gezocht.
Het is bij het huis van de buren die ook de werkgever van Mitchell blijkt te zijn.
Maar of dit echt toeval is………..

De kaft van het boek is net zoals alle andere delen eenvoudig maar zeer aantrekkelijk.
De kleur die dit deel heeft past goed bij het verhaal vanwege dat het gedeeltelijk in de zomer en op het strand afspeelt.

De dikte van het boek is weer helemaal goed voor mijn atrose handen en kan het goed vasthouden.
Het lettertype is hetzelfde als de andere boeken en weer erg fijn om te lezen.

Ken je het spreekwoord wie voor een dubbeltje geboren is wordt nooit een dubbeltje.
Dit schoot in mijn gedachten bij het lezen van de eerste pagina’s van het boek.
Eenmaal goed in het verhaal leef je echt mee eb wil je weten hoe het de geliefde vergaat.
Wederom een heerlijk verhaal dat de liefde alles overwint.
Het verhaal wordt is duidelijke hoofdstukken geschreven en de verhaallijn is duidelijk te volgen.
Ook dit deel krijgt van mij weer 5 sterren.

Meer recensies van chrisje40