Spannend

chrisje40 03 mei 2021
Ik mocht het boek Kilte in de duisternis van Miranda Vos-Damen lezen en zij heeft het boek ook beschikbaar gesteld,
Wederom mijn dank.

Terwijl de ene opnieuw op een roze wolk leeft, raakt de ander steeds dieper in de ellende. De ooms van Amanda willen Mitchell vermoorden. Terwijl iedereen denkt dat hij vermoord is, is hij gevlucht naar een andere stad en probeert daar een nieuw leven op te bouwen. Amanda klimt uit een diep dal en komt in de armen van Kenzo terecht. Ze denkt opnieuw gelukkig te kunnen worden. Mitchell wordt achtervolgd door zijn verleden en raakt bij een nieuwe bende betrokken. Hun levens lijken ver van elkaar verwijderd.

De omslag van het boek past precies goed bij de vorige delen.
Het heeft een frisse kleur groen met wit, alsof het uitstraalt dat het gras groener gaat worden.

Het lettertype was zeker weer erg fijn om te lezen .
De hoofdstukken waren weer precies goed kwa grote en werden verteld uit de belevenis van Amanda en Mitchell.
Wat dit deel leuk was dat er ook andere personages aan het woord kwamen in de hoofstukken.
Aan het eind van sommige hoofdstukken kwam er soms een personage aan het woord wat ook erg leuk was.

De dikte van het boek was precies goed en lekker vast te houden.

Kortom Miranda je krijgt weer 5 sterren van me en wacht met spanning op deel 6.

Meer recensies van chrisje40