Verrast

chrisje40 27 september 2020
Op verzoek van Attie Dotinga las ik haar boek: Ik kom altijd bij je terug.
We leren Eva kennen, die eigenlijk een heel gewoon leven leid.
Ze is gescheiden van de vader van haar zoon en dochter, die inmiddels allebei op zichzelf wonen.
Als Eva op een avond heerlijk in haar flanelle onsie op de bank zit kan ze niet vermoeden dat haar leven compleet veranderd en ze eigenlijk niet is wie ze is.
Er staat ineens een gewonde zeer aantrekkelijke man voor de deur, Lucius genaamd.
Tijdens het verzorgen van zijn wonden blijkt die aantrekkings kracht uitloopt op iets meer.
Ze hebben het fijn met elkaar tot Eva wakker wordt in het ziekenhuis en na zeggen een hersenbloeding heeft gehad.
Maar is dit wel zo??
Als dat blijkt dat de arts die haar volgens dossier behandeld heeft niet in het ziekenhuis werkt.
Als er dan ook nog vreemde mannen rondom haar opduiken, begint er bij Eva nieuwsgierigheid te ontstaan over hoe en wat er nu eigenlijk gebeurd en wie is die grote onbekende die op de stoep stond.

Attie Dottinga neemt je mee in een wereld van spaning, fantasy en een vleugje erotiek.

De eerste reactie van op de voorkant was erg creepy, maar na het lezen van het boek past het plaatje er prima bij aangezien het boek zich afspeelt in een duistere wereld.

Als grote fan van Attie heeft dit boek mij aangenaam verast.

Meer recensies van chrisje40