De Zeven Zussen

Christa 15 september 2019
De Zeven Zussen boeken wilde ik eigenlijk pas lezen als het laatste boek verschenen was. Maar ik was te nieuwsgierig geworden n.a.v. de recensies en zeker omdat ik de andere boeken van Lucinda Riley geweldig vond. Dus begin deze week begon ik aan het eerste boek, wat vooral over de eerste zus "Maia" ging. Gelukkig had ik veel tijd om te lezen, want het boek is moeilijk weg te leggen. Lucinda Riley schrijft vaak twee verhaallijnen in haar boeken. Zo ook in dit boek. Het heden en het verleden, waarbij je als lezer meegenomen wordt in de wereld van romantiek, drama en mysterie. Normaal vind ik het jammer als een goed boek uit is, maar bij dit boek wordt je al meegenomen in het avontuur van Ally, de tweede zuster. Het avontuur gaat nog even verder en dat beloofd ook weer een mooi verhaal te worden.

Meer recensies van Christa