Fijn boekje om te lezen

cindy2010 18 maart 2024
Ik mocht dit boek lezen voor De Boekenreizigers, olv Erna Eikhoudt.
Op de cover zien we een ledikantje, veel roze maar ook bloedvlekken en dat betekent samen met de titel niet veel goeds.

Lizzy is een alleenstaande moeder die momenteel niet op een roze wolk zit.
Ivy weent veel en Lizzy heeft geen tijd meer voor haar eigen.
Ze heeft wel veel hulp van haar buren als ze eens weg moet.
Op een dag zet ze een boodschap op sociale media van hoe ze zich werkelijk voelt als mama en voor ze het weet krijgt ze een heel groot aantal volgers. Ze krijgt een job aangeboden door een firma als mom influencer. In het begin lijkt er geen vuiltje aan de lucht, maar dan krijgt ze vreselijke dreigberichten.
Op een middag als Lizzy een dutje gedaan heeft, is haar dochtertje uit haar bedje verdwenen…
Lizzy is in paniek. Wie heeft haar dochtertje ontvoerd?

Ik vond het een fijn dun boekje om tussendoor te lezen. De auteur heeft heel goed het verdriet van Lizzy laten voelen in het boek. Leuke schrijfstijl van de auteur. Spanning zat er ook in, zeker bij de zoektocht naar wie de ontvoerder was van de kleine Ivy. Ik heb zitten mee zoeken, maar zat er jammer genoeg naast.
Ik dacht aan de verkeerde persoon.

Meer recensies van cindy2010