Niet voor gevoelige zielen

CindySpruyt 26 september 2023
Ik hou wel van wat blood and gore en moet eerlijk toegeven dat ik met dit boek niet op mijn honger zat. Normaal hou ik meer van horror dan van thrillers, maar bij deze hebben ze me over de streep gekregen en ik beklaag het me niet.
Er gebeuren gruwelijke moorden op mens en dier, gebaseerd op de Griekse mythologie. De moordenaar gaat op zijn zachtst gezegd gruwelijk precies tewerk.
Wie niet tegen dierenleed kan, raad ik niet aan dit boek te lezen. Ook al is het fictie, het is zo beeldend geschreven dat sommige stukken me niet loslieten.
Hoofdinspecteur Rudi Smeets is ook een geval apart. Ook een man met een duister kantje als ik zijn huwelijk bekijk.
Ik zou zeggen: ideaal voor wie van spanning en bloedvergieten geniet. Het was een kolfje naar mijn hand, maar ik snap best dat veel lezers er nachtmerries aan zullen overhouden.

Meer recensies van CindySpruyt