Even naar adem happen

CindySpruyt 15 juni 2019
Ik moest even nadenken hoe ik een recensie over dit boek zou kunnen schrijven. Dit verhaal is weer zoiets waarvan ik geen idee heb hoe ik het moet benoemen. Het tart alle regels, is gortig en gestoord, zoals we van Owan Drake gewend zijn , maar is dan weer een heel andere serie, een heel ander verhaal dan zijn zadenwaanzin.
Ik heb ervan genoten. Dit is weer zoiets waarvan je meteen houdt, of compleet niet. Bij dit soort werken is er geen tussenweg bij. Het is zo een beetje als de oude B cultfilms. Ze tarten het genre en maken er een parodie van. Daarom is het juist geniaal.
Dit is een Apocalyptisch wereldbeeld en deel 1 van een serie, dus je bent gewaarschuwd dat je nog van dat kan verwachten.

Meer recensies van CindySpruyt