The Bookbabe

Kat in de stad ~ Marlen Visser
PMN Uitgeverij, ⭐️⭐️⭐️⭐️☆

Wat was dit een leuk boekje! De dagelijkse beslommeringen onder de loep nemend, schrijft Marlen Visser het verhaal namens Koosje aan de hand van korte columns. Even lekker simpel, de wereld bekijken door de ogen van een kat. En wat is Koosje een heerlijke kat! Nu heb ik zelf ook een lapjeskat, dus ik ben wellicht ietwat bevooroordeeld, maar ik denk dat iedere kattenliefhebber Koosje in zijn of haar hart sluit na het lezen van dit boekje. Van nieuwe mensen, verse vis, stadse avonturen, grijpgrage kinderhandjes en kerstbomen, tot een grote storm, vakantie en andere harige vrienden in de stad. Kortom: 156 bomvol avonturen om je kattenpootjes bij af te likken. Met de fijne schrijfstijl en luchtige, droge toon hoor je het bijna verteld worden door Koosje zelf. Ik heb enorm genoten en vind het stiemen best jammer dat ik hem alweer uit heb. ♡

Meer recensies van Cisz Geverink-Strasters