Meidenboek

18 januari 2016

Faye en Sean, a love story is een liefdesroman staat er op de voorkant, toch vond ik het meer neigen naar een YA. Vlot geschreven lees je over de groei van de vriendschap tussen Sean en Faye. Op jonge leeftijd leren ze elkaar kennen, ieders gaat zijn eigen weg. Ondanks de afstand en hun verschillende levens blijven ze altijd contact met elkaar houden. Als er problemen zijn steunen ze elkaar door dik en dun.

Waar het echt om gaat, de liefde voor elkaar, schijnen ze niet te zien. Een vriendschap waarin Faye en Sean voor elkaar bestemd zijn. Het boek is vrij dik, wat mij betreft had het iets minder gemogen. Ik vond het meer een meidenboek met de vlinders, feestjes en verliefdheden.

Meer recensies van