Faye & Sean

Faye en Sean

Gelezen 213 Aan het lezen 6 Wil ik lezen 139 Favoriet 21 Recensies 33
Literatuur & Romans Lijsten 2 Spots 10   Topics 0
In 'Faye en Sean' wordt Faye als tienjarige door de ondoorgrondelijke Sean gered. Ze verklaart hem tot haar persoonlijke held. Als zij volwassen wordt, gaat ze op zoek naar zichzelf en de liefde. Maar staat haar vriendschap met Sean hierbij niet in de weg?
Sean heeft een moeilijke jeugd en alleen muziek houdt hem op de been. Dan komt de onhandige Faye in zijn leven en mede dankzij haar maakt hij zijn dromen waar. Maar durft hij ook te gaan voor wat hij het liefste wil in zijn leven?

Marina Folkers schreef met ‘Faye en Sean’ een heerlijke feelgoodroman. Ze schreef ook ‘Onder de sterren van Montpellier’, ‘Meer dan ooit’ en ‘Zoektocht terug’.

Feelgood , Literatuur & Romans
Populaire fiction algemeen
Z&K
10 oktober 2015
02 december 2019
9789086602988 , 9789086603534 , 9789020537567

2 keer bewerkt, laatste bewerking door Marina Folkers

Een verhaal om van te houden

door: Diana Mom 2 reacties 1 like

Ondanks de vele banen die Marina Folkers heeft gehad, ligt haar hart toch bij het schrijversvak. Ze schreef eerder voor En Route, een blad voor liefhebbers van Frankrijk en ze beheert diverse Facebookpagina’s die over het leven in Londen gaan. Een stad waar zij zelf haar hart aan verloor. Faye en...

Reacties op: Faye en Sean