enemy to lover done right

Claudia Stinne 04 mei 2024 Auteur
Heerlijk verhaal, je wordt helemaal meegesleept in de perikelen die beschreven worden en je gaat van de ene persoon houden, terwijl je de andere net zo innig haat als Mallory doet…
Ik moest erg lachen om de contemplaties van Mallory en de luchtige toon van dit boek is perfect.
Bij feelgood hangt het plot vaak aan elkaar van misverstanden en tenenkrommende langdradigheid. Dat is hier totaal geen sprake van. Er zit vaart in, dramatiek, romantiek en dat alles in een vertelstem waar je direct van geniet.
Prachtig!

Mallory erft het huis van haar tante Maggie op een punt in haar leven waar alles stuk is gelopen. Haar man bedroog haar, ze is haar baan kwijt en haar ouders zijn niet de meest ondersteunende mensen.

Het verbouwproject is precies wat Mallory wil, alleen het loopt haar regelmatig over de schoenen als er op alle fronten tegenslagen tevoorschijn komen. Er moet veel. onderhoud plaatsvinden, de welstandscommissie zit haar op haar nek, haar knappe maar barse buurman wil van alles van haar en dan duikt haar ex ook nog op met de eis dat ze per direct de scheidingspapieren ondertekent.

Meer recensies van Claudia Stinne