Toepasbare tips om vrijer te leven

Claudia Stinne 29 maart 2024 Auteur
Gijs Jansen is een bedreven verteller, geniale psycholoog en ervaringsdeskundige; geen betere auteur dus om een boek over verslavingen te schrijven.
Met de hulp van de tips uit dit boek kun je stoppen met roken, drinken, drugs, gamen of over-eten, maar Gijs legt je niks op.
Ga eerst maar eens ervaren waar je precies last van hebt, welke dingen je van je verslaving hinderen en zet dan op een rijtje wat je vanuit je hart wil. Een totaal nieuwe aanpak als je het mij vraagt (en ik denk ook de enige methode die voor de lange termijn houdbaar is).
Bovendien laat Gijs je realistisch kijken naar welke voordelen je verslaving biedt. Zaken waar veel therapieën aan voorbij gaan, waardoor je je een sukkel voelt als je een terugval krijgt. Gijs snapt dat en spreekt je vanaf de pagina’s van het boek toe alsof hij letterlijk naast je staat.

Kortom heerlijk en zeer behulpzaam leesvoer.

Meer recensies van Claudia Stinne