Geen thriller, maar wel spannend!

Dochter vermist van Mikaela Bley. ⭐⭐⭐ Ellen Tamm werkt bij tv4 als presentratrice. Als op een dag de 8-jarige Lycke wordt vermist, bijt ze zich vast in deze zaak. Dit komt mede omdat ze geconfronteerd wordt met haar verleden. Om precies te zijn met haar tweelingzus Elsa. Ze moet en zal Lycke vinden. Zal dit haar ook lukken? Er zijn zoveel omstandigheden die het verdrietig maken. Vader Harald heeft een 'nieuw' gezin en daar gaat alle aandacht naar toe. Moeder Helena heeft een drukke baan als makelaar. Stiefmoeder Chloé heeft alleen maar oog voor haar eigen kind. Alleen Mona, de nanny, ziet het verdriet van Lycke. Ik vind dit boek niet echt thriller-achtig, spannend dat wel!

Meer recensies van corine-fraikin