Een ingenieus plot!

Dadi1 22 september 2019
BLOEDMAAN heeft alles wat een thriller nodig heeft: een ingenieus plot, adembenemend en schaamteloos onheilspellend. Een bloedspannende thriller vol onverwachte wendingen.
De schrijver, Johnny Bollé, slaagt er zowaar in om je bij de eerste woorden die je leest, vast te grijpen en je niet meer los te laten. De verschillende verhaallijnen die, telkens vanuit het oogpunt van de verschillende personages worden verteld, zijn op een knappe manier in elkaar verweven. De verschillende locaties in het verhaal zijn levensecht beschreven. Ook de gruwelijke moord is zonder schroom tot in detail beschreven waardoor je er kippenvel van krijgt. Of zijn het meerdere moorden?
Wat ik eveneens knap vind is de manier waarop de verschillende personages zijn neergeschreven. Zonder het te beseffen krijg je enorme sympathie voor het ene personage, terwijl je dan weer net het tegenovergestelde gevoel krijgt bij een ander. Ook de gebeurtenissen en scenes op de verschillende locaties in het verhaal zijn op een knappe geloofwaardige manier uitgeschreven. En wat een spanning tot op het laatste!? En dan..... Oh nee! Dat had ik niet verwacht....
Een echte aanrader voor wie van intriges en spanning houdt.

Meer recensies van Dadi1