Topdebuut!!!

Dadi1 16 oktober 2022
Topdebuut!
Dansen tussen wilde rozen is het feelgooddebuut van Aster Borg, en wat voor één. De schrijfstijl is enorm prettig en vlot. Korte hoofdstukken houden de vaart in dit mooie verhaal dat geen enkel moment gaat vervelen. De karakters van de personages zijn goed uitgewerkt en realistisch. De zoektocht naar de ‘woonwagen’ geeft het verhaal net dat tikkeltje meer. Ik kijk al uit naar nieuw werk van Aster Borg.

Na de recente breuk met haar man besluit Bo met haar beste vriend Jerome te gaan genieten van een heerlijke vakantie in Zuid-Frankrijk. Zon, strand, zee en mannen, meer hebben ze niet nodig (aldus Jerome).
Toch kan Bo zelfs in het zonnige Saint-Rafaël niet stoppen met piekeren - over haar toekomstige ex-man, over de bloemenzaak die ze met hem runt ... En dan is er nog de echte reden waarom ze naar Saint-Rafaël wilde. Een reden die weinig met zon, zee, strand en mannen te maken heeft en alles met een mysterieuze foto uit haar jeugd.

Meer recensies van Dadi1