spannend verhaal

Wauw wat een mooi boek om te zien de cover, sprayed edges, pagina met personages die in dienst zijn van de schaduwkoning.

Heerlijk spannend YA boek wat over het vampierenrijk vampyria gaat. Deel 1 van een boekenserie.

Het verhaal speelt zich af in het jaar 299 in een wereld met vampieren en waar de schaduwkoning heerst.

Het boek begint met Jeanne haar familie is vermoord vanwege hun geheime activiteiten. Jeanne wilt nu wraak nemen op de schaduwkoning. De schaduwkoning houdt de mensen als een soort eetbron voor de vampieren. Jeanne neemt een andere identiteit aan en probeert in het paleis te komen dicht bij de schaduwkoning. Jeanne heeft wel een moment dat ze verliefd wordt.

Het boek leest heerlijk vlot waardoor je het boek (bijna) zo binnen een dag uit hebt.

Vanaf de eerste pagina begint er actie tot het einde van het verhaal. Er gebeuren ook situaties die ik echt niet zag aankomen.

Maar ik miste ook meer liefdes scènes wat je normaal wel ziet in vampieren boeken. Maar de scène dat Jeanne valt en gered wordt vond ik wel erg leuk. Ik vind haar wel badass, maar ook erg eigenwijs. Ik ben erg benieuwd naar deel 2. Hopelijk krijgt deel 2 ook een mooie editie.

Het verhaal krijgt ⭐️⭐️⭐️⭐️, zeker een aanrader.

Meer recensies van Daphneinstabooks