Genieten

Daphier 13 maart 2018
Toen ik zag dat er een derde deel uitkwam over Louisa, was ik gelijk helemaal blij! Hier had ik me al op verheugd sinds ik de laatste bladzijde van deel 2 had gelezen. Ik heb geprobeerd me er niet te veel van voor te stellen, het is altijd moeilijk een eerste deel dat zó goed is te evenaren.
En nee, dat is ook niet gebeurd. De tijdsspanne had ik ook diverse keren moeite mee, situaties worden beschreven alsof er al wéken voorbij zijn gegaan, maar dan blijk je nog maar een week verder te zijn.
Dit neemt niet weg dat het wel een boek is om lekker voor te gaan zitten en genieten. Laat je lekker meenemen naar de verschillende kanten van New York! Van mij mag er een 4e deel komen, want ik zal altijd nieuwsgierig boven naar hoe het met onze Louisa gaat.

Meer recensies van Daphier