Recensie "bad dads"

Demi Stein 02 januari 2020
Wat een óntzettend leuk boek! In het verhaal volg je de jongen genaamd Frank. Zijn vader is de beste vader in de hele wereld en heeft dan ook alles over voor zijn zoontje Frank. Dit brengt hem echter wel in problemen waardoor er een straf op zijn naam staat van een aantal jaren celstraf. Maar hier heeft Frank wel een ideetje voor! Je volgt hun avonturen die soms (voor kinderen) erg spannend zijn. Er komen ook hele grappige en verdrietige stukken in voor, die wel terug te vertalen zijn naar hoe het in het echte leven gaat. De illustraties en de manier waarop het geschreven is maakt het verhaal nog levendiger. Het is zeker een aanrader! Wat ik wel jammer vind, is dat de gouden letters bij mij al niet meer goud zijn (op de voorkant).

Meer recensies van Demi Stein